Wij zijn onlangs verhuisd. We alle organisaties waarmee we een relatie hebben een adreswijziging gestuurd. Vorige week krijgen we een bericht dat de deurwaarder langs komt omdat er nog een abonnement bij een uitgever blijkt te lopen. De uitgever heeft alle rekeningen naar ons oude adres gestuurd, maar de nieuwe bewoners hebben verzuimd de post door te sturen. Wat is hier je rechtspositie als gedupeerde? Kun je de schadekosten verhalen op de oude bewoner?