Hallo,ik werk momenteel 28 uur per week voor mijn baas en heb een jaarcontract welke tot 30 november 2009 loopt. Mijn functie is logitiekmedewerkster maar daarbij poets ik ook een aantal van de 28 uur in het bedrijf ( kantoren en kantine enz), deze werkzaamheden worden niet specefiek in mijn contract benoemtmaar er staat wel in dat je voor verschillende werkzaamheden ingezet kunt worden.Nou dreigt er voor mij ontslag op economische gronden en wil mijn baas mij een nieuw contract aan bieden van 4 uur per week alleen voor het poetsen. Nou is mijn vraag mag dat? Aan de ene kant word je er dus uitgegooid omdat het met het bedrijf niet goed gaat en dan krijg je aan de andere kant weer een nieuw contract?? En dan heb ik nog een vraag : Als dat wel mag en ik zou dat accepterenhoe zit het dan met ww-uitkering over de resterende 24 uur?? Krijg ik die dan nog wel??