BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

niet tevreden over borduring

Bijdrage door gebruiker
15-09-2011
11 reacties
sind kort verhuur ik mijzelf aan montage bedrijven en dacht erover om mijn logo op mijn werkkleding te laten borduren.
ik heb een aantal offertes aangevraagd en ben opzoek gegaan naar een goed zittende polo.

Het bedrijf die de beste offerte gaf en het was geworden rekent 4,95 ex per borduring en eenmalig 39,- voor ontwerp kosten.
het voorbeeld wat ik had gegeven voor de offerte was vanaf mijn visite kaartje maar wel was bij het eerste gesprek al duidelijk dat het een lijn versie moest worden,
en in 1 kleur met een formaat van ca 8 cm
ik koop 10 polo's en wil deze gaan brengen.
ik vraag via de mail of ze mijn juiste logo nog moet hebben en in welk formaat zodat zij hem definitief kan gaan ontwerpen.
ik krijg als antwoord dat dit niet nodig is want ze hebben hem van mijn website afgehaald.
als ik daar aankom is er een voorbeeld voor mij gemaakt om te laten zien.
het formaat is ok alleen de rest niet echt wat ik in gedachten had.
ik vertel nu nogmaals wat de bedoeling is en stuur diezelfde dag nog mijn voorbeeld op in pdf.
ik krijg na een aantal dagen het bericht dat mijn bestelling klaar is.
alleen is er wel wat verandert.
de ontwerp kosten zijn ineens geen 39 maar 67 euro geworden omdat hij een keer is aangepast en groter is geworden.
ik heb er niet om gevraagd dat die groter moest worden en zelf hebben ze de verkeerde versie van het logo gepakt.
nu zal je denken een logo is een logo maar nee op mn briefpapier heb ik een versie met schaduw effecten en voor op kleding heb ik een lijn versie.
ik krijg nu wel de kosten van hun fout voor mijn kiezen en ineens zijn ze de duurste van al de offertes die ik had aangevraagd.
als ik ze ophaal ziet het er op het eerste gezicht netjes uit maar als ik thuis kom en er een aantrek zit de helft van het logo bijna onder mn oksel.
en ik eigenlijk voor aap loop met een misplaatst logo.
wat moet ik hier nu mee aan?? ik kan tegen dit bedrijf wel zeggen dat ik helemaal niets betaal maar die polo's die ik al eerder aangeschaft had
kan ik ook weg doen want dat is dus geen reclame voor mijn net opgezette bedrijfje.
hoe pak ik dit probleem het beste aan?
ik heb ze al verteld dat ik niet vrolijk werd van die plotselinge prijs verhoging en dat ze ineens de duurste zijn.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.