BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Niet kredietwaardig door vorige bewoner

Bijdrage door gebruiker
08-01-2016
6 reacties
1 december 2015 zijn we verhuist naar een andere woning, nu begin januari wilden we overstappen naar een andere energie leverancier en dus contact opgenomen, echter alle stappen doorgenomen totdat de kredietwaardigheidscheck moest plaats vinden, tot onze grote verbazing viel dezenegatief uit. Heel vreemd nog nooit een aanmaning, deurwaarder of achterstallige betaling.
De ergergieleverancier kon ons niet verder helpen of we moesten een hoge waarborgsom overmaken. Nu willen we graag weten waarom we niet kredietwaardig zijn om daar achter te komen moesten we on richten aan FOCUM. via focum.nl de vragenlijst ingevuld en verzonden. Een week later schriftelijk bericht gehad en wat blijkt hieruit? Dat de vorige bewoner(s) of daarvoor in aanraking is geweest met deurwaarders (ze checken namenlijk ook het adres). Dit vinden we natuurlijk heel vreemd en willen dat het adres en onze naamgezuiverd wordt. Onze vraag is: Hoe doen we dat??


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.