Beste adviseurs,
Ik heb bij Nationale TheaterKassa (NTK) voor 19 augustus 2015 een partyschip/zeilschip geboekt voor SAIL 2015 op basis van all in. De volgende prijzen heb ik betaald: 2 * Partyschip/zeilschip a € 51,25 = € 102,50 2 * All In pakket a € 21,25 = € 42.50 In totaal dus € 143. Het volgende kreeg ik voorgeschoteld: 1. Het partyship was geen partyschip maar bleek niets meer dan een oude pont van het Gemeente Vervoersbedrijf. 2. Omdat het een pont was, waren er ook geen facilitaire voorzieningen aan boord, zoals een toilet Kunt u zich voorstellen, een partyschip zonder toilet. Mede hierdoor hebben mijn medepassagier en ik het noodgedwongen gehouden op 1 drankje op deze pont. 3. De beste plaatsen waren al meteen bezet waardoor wij door de plastic ramen heen naar buiten moesten kijken 4. Er was geen begeleiding bij het in en uitstappen van de pont . Ook mensen die niet geboekt hadden konden instappen. 5. De drankjes bleken niet inclusief in het all in pakket. (leest u het svp goed) Hierin is geen melding gemaakt bij het boeken van het all in pakket. Als dat zo was, dan had ik het niet gekozen. 6. De hapjes bestonden uit 6 zeer kleine flauwe piepkleine baksels die nergens naar smaakten. En dat voor € 21.25 p p Ik had het zo mooi voorgesteld aan mijn partner want voor € 143 mag je wel wat verwachten. Het is een zware domper geworden. Van NTK heb ik de kosten van de nauwelijks genoten ALL in pakket teruggestort gekregen. (42.50) Ik vond dat zeker niet voldoende en stelde voor om de klacht af te handelen met een Theater Bon van 75 Euro of iets in die richting. Echter NTK informeerde mij dat mijn klacht was afgehandeld. Ik ben het hier niet mee eens. Graag uw advies wat ik nog kan doen. Dank u wel Met vriendelijke groet, hilfe