In 2008 april heb ik via een bedrijf in Echt een CV ketel met een 12 jarig onderhoudscontract merk Nefit gekocht. Deze is geplaatst en ook betaald. In 2009 is de betreffende installateur falliet gegaan. Onlangs ben ik er achter gekomen dat het toenmalig afgesloten contract nooit en te nimmer bij Nefit is aangekomen en dat ik dus nu geen 12 jaar garantie heb op de onderdelen. Het bedrijf is overgenomen door een bedrijf welke nu bij mij de cv ketel schoonmaakt en instelt en zij bellen zelf om een afspraak te maken. De vorige week is de monteur nog geweest voor een onderhoudsbeurt en toen zij hij dat er een onderdeel vervangen moest worden door Nefit. (was produktiefout en hoeft niet te worden betaald). waarop ik dus zei dat maakt niet uit ik heb toch 12 jaar garantie. Bij het navragen bij de firma in Echt en bij nefit was ik niet bekend met een onderhoudscontract. Ik ben nooit en te nimmer op de hoogte gebracht dat de eerdere firma failliet was en door de nieuwe firma wist ik niet eens dat er een faillissement was geweest, zij gebruiken ongeveer dezelfde naam als de eerste firma. Nu heb ik wel de correspondentie bewaard welke mij door de eerste firma is opgesteld waarin staat dat de garantie ingaat op de plaatsingsdatum april 2008. wat nu, Nefit bied mij nu iom de nieuwe firma voor 75 euro een nieuw onderhoudscontract aan, maar hier ga ik niet mee akkoord. Ik heb per slot van rekening toch betaald met 12 jarig garantie. Graag uw advies. Het bedrijf welke nu het onderhoud doet meld zich met ongeveer dezelfde naam als de eerste firma waardoor het niemand opvalt dat er een wisseling is geweest.