BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Neckermann failliet, garantie wasmachine van kastje naar muur gestuurd

Bijdrage door gebruiker
24-07-2014
19 reacties
Vorig jaar wasdroogcombi van Daewoo bij de Neckermann gekocht. Afgelopen mei is deze stuk gegaan. Via Neckermann tweemaal monteur langsgeweest. Echter uiteindelijk niet te repareren, moet dus nieuwe machine komen. Nieuwe via Neckermann in bestelling.
Inmiddels Neckermann failliet en sturen me voor de twee jaar fabrieksgarantie naar de Daewoo zelf en zeggen niks voor me te kunnen doen. De importeur/klantenservice van Daewoo blijft echter volhouden dat ik voor de garantie bij Neckermann moet zijn en ook niks voor me kunnen doen. Daar zit je dan met een defecte machine van 700,- nog geen jaar oud, met 2 kleintjes en bergen was. Ik ga rechtsbijstand maar inschakelen...
Ze maken zich hier erg makkelijk vanaf. Bij wie moet ik nu zijn? Hoort Daewoo dit niet op te lossen ivm fabrieksgarantie? 2 jaar fabrieksgarantie koop je anders dus ook niks voor....
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.