Geachte meneer/mevrouw,
Ik ben in juni 2006 aangesproken door één van de vertegenwoordigers van de NBC-club. Zij vertelde mij eerst van wat voor geweldige aanbiedingen ik gebruik kon maken, wat onduidelijk werden mij daarna de voorwaarden voorgeschoteld, waarna ik mijn handtekening zette omdat de aanbiedingen erg goed klonken. Nu blijkt dat ik er totaal geen voordeel van heb, bijvoorbeeld geen studieboeken bij hun kan boeken etc., maar ik wordt wel elk kwartaal lastig gevallen met een brief dat ik wat móet bestellen. En anders móet betalen voor een kwartaal selectie die mij toegestuurd wordt. Mijn vraag is: Kan er iets worden ondernomen tegen deze onderneming, omdat ik zéker niet de enige ben die dit probleem heeft.
Mvg,
Mark Roest