BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Naberekening Serviceabonnement

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
23-04-2006
  •  
1 antwoord
  •  

Afgelopen week heb ik een brief gekregen van InHome, met daarin de mededeling dat ik vanaf januari 2003 niet blijk te betalen voor het Serviceabonnement van InHome. Dit wordt normaal via de energienota van Essent verrekend, maar dit blijkt door een fout bij hetzij InHome, hetzij Essent, niet gebeurd te zijn. Ik heb dit in de wirwar van coderingen op de Essent-nota nooit gemist, de onderhoudsmonteurs zijn keurig elk jaar geweest, er is zelfs twee maal een extra reparatie uitgevoerd.

Nu wil men dat ik bijna 400 euro ga betalen. Het liefst ineens, maar er is ook een betalingsregeling mogelijk.

Kan dit zomaar? Ik begrijp niet dat deze situatie bijna 3 jaar kan bestaan... Is er geen sprake van verjaring oid.?

ChrsMst

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.