BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

moneyou: ik krijg m'n geld niet terug

Bijdrage door gebruiker
23-07-2009
7 reacties

We hebben een nieuw huis gekocht. De overwaarde van ons oude huis hebben we weggezet op een spaarrekening van Moneyou. Nu wil het geval dat ik van betaalrekening veranderd ben, waardoor de tegenrekening is opgeheven. Ik kon het geld niet terugboeken dus. Op advies van de klantenservice van Moneyou heb ik een nieuwe spaarrekening geopend en ze per e-mail verzocht om het geld daarheen over te boeken. Dat was drie weken geleden. Intussen is mij vier (!) keer beloofd dat het overgeboekt zou worden en ik het de volgende dag zou hebben, op 12, 14, 15 en 20 juli, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Volgende week is de oplevering van mijn nieuwe huis... Ik moet niet denken aan de consequenties als ik m'n geld dan nog niet heb: geen overdracht, aansprakelijk gesteld worden door verkoper, m'n oude huis moeten verlaten (waarheen?), verhuizers afbellen etc etc.Ik heb vandaag een aangetekende brief verstuurd, en een fax. Gedreigd ze aansprakelijk te gaan stellen voor alle kosten. Is er nog meer dat ik kan doen? Iemand tips?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.