Mijn vraag is een mondelingen opdracht is net zo rechts geldig als een opdracht op papier met hand tekening?
Nu is het zo wij hebben met iemand een mondelingen opdracht , maar hebben niks op papier nu krijgen wij een rekening die veel hoger is dan we mondeling hebben afgesproken moeten we deze betalen of kunnen we iets anders doen?We hebben betaald waar we mee eens zijn en hebben nu een 1e herrinering gehad met de hele factuur ook het gedeelte wat we al betaald hebben.en als we niet binnen 10 dagen betalen word het INCASSO BUREAU ingeschakeld zo staat op de factuur.
alsvast benkt voor het beantwoorden