Geachte Experts,wij hebben een slaapkamermeubel besteld bij Woonboulevard Poortvlietin week 36.de levertijd was 6 tot 8 weken.Het bedrijf was verplicht volgens hun eigen huisregels om ons een brief te sturen in week 40 of uiterlijk in week 41met daarin de informatie van de levertijd.Dit gebeurde niet en hebben wij zelf telefonisch contact opgenomen in week 42.Toen kregen we te horen dat ze pas inweek 50 konden leveren omdat de kast nog niet gemaakt was.Dit vonden wij te lang duren en hebben hun toen meteen mede gedeeld dat wij gaan annuleren.Daar wilde het bedrijf niets van weten en gingen gewoon door om te leveren in week 50.Maar toen kreeg het bedrijf in de gaten dat week 50 te laat was omdat hun maar 1 maand later mochten leveren na de eerste 8 weken dus hebben ze ons een brief gestuurd met de mededeling Hoera Hoera we kunnen eerder leveren en wel in week 48.daarmee wilde ze voldoen aan de maximale levering van een maand later.Het is namelijk zo dat in hun Artikel 6 bij no 3 staat dat als de levering langer duurd dan 1 maand na week 42 wij het recht hebben om te annuleren zonder verdere kosten.In het artikel staat dat wij zelfs schade vergoeding kunnen eisen.Zelfs toen wij al een paar brieven hadden gestuurd wilde ze niet annuleren en gewoon door leveren.Maar nu willen ze dat wij 666 € betalen en het is nu al 823 € via een incasso bureau.Hun zijn aangesloten bij CBW en daar staat ook het artikel 6 annuleren.Maar nu is onze vraag moeten wij nu betalen of staan wij in ons recht om te annuleren zonder kosten?Gaarne uw reactie en bij voorbaat dank.Hoogachtend:Mertens