BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Moet ik betalen voor een niet te leveren dienst?

Bijdrage door gebruiker
16-05-2009
8 reacties

Ik had tot september 2008 een winkel met alarm. Deze was aangesloten op een meldkamer. Mijn opzegging is volgens de beveiliger niet aangekomen en nu moet ik het volledige bedrag voor 2009 betalen volgens hem.

Echter had hij zelf al gezien dat er vanaf 4 december 2008 geeninschakeling van het alarmmeer is geweest en in de periode daarvoor onregelmatig. Ik heb hem gezegd dat hij deze aansluiting even had moeten verrifieren gezien het onregelmatige gebruik.

Ik moet nu dus betalen voor een dienst die niet geleverd kan worden. Wat is verstandig om te doen?

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)