Ik had tot september 2008 een winkel met alarm. Deze was aangesloten op een meldkamer. Mijn opzegging is volgens de beveiliger niet aangekomen en nu moet ik het volledige bedrag voor 2009 betalen volgens hem.
Echter had hij zelf al gezien dat er vanaf 4 december 2008 geeninschakeling van het alarmmeer is geweest en in de periode daarvoor onregelmatig. Ik heb hem gezegd dat hij deze aansluiting even had moeten verrifieren gezien het onregelmatige gebruik.
Ik moet nu dus betalen voor een dienst die niet geleverd kan worden. Wat is verstandig om te doen?