BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleiding/onduidelijkheid beleid Lease Plan Bank

Bijdrage door gebruiker
16-02-2012
16 reacties
Beste lezer,

Recentelijk werd ik enthousiast gemaakt voor de Lease Plan Bank en hun wijze om nieuwe klanten te trekken.
Het bleek dat een z.g. termijndeposito(zet een bedrag voor een vooraf afgesproken periode vast tegen een gunstig rente tarief).
Op 3 februari ging ik digitaal contact leggen. Op de site was duidelijk zichtbaar; 1 jaar vast is 3,9 % rente. Deze actie zou doorlopen tot eind februari...
Na de registratie werd een rekening geopend. Nadat ik op deze ``tussenrekening`` geld had gestort vond er een verificatie plaats. Ik vond al dat het allemaal wat lang duurde. Toen ik verder ging informeren kreeg een paar keer een nietszeggend ``no-reply`` retour.
Nadat ik daar weer achteraan had gebeld(duur betaalt nummer) werd mij doodleuk te verstaan gegeven dat de actie inmiddels was verlopen. De actie liep dan wel tot eind februari, maar zij vonden dat 20000 deelnemers wel welletjes was en mijn deposito tegen het eerder gekozen tarief helemaal niet meer mogelijk was.
U begrijpt vast mijn verbazing.
Een snellere actie van mijn kant was niet mogelijk. Op het moment van het eerste bankcontact stond de eerder genoemde deposito gewoon nog in beeld op de site.

Kan/mag dit zomaar?!!!

Hoogachtend,

G.Talma
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.