ben uit geschreven bij klik voor wonen. heb een appartement toe gewezen gekregen die zijn ze aan het bouwen , maar stel dat ik mijn huis niet verkocht krijg , en zal moeten blijven wonen in mijn eigenhuis krijg ik dan mijn 10 jaar opgebouwde jaren weer terug bij klik voor wonen of ben ik die kwijt ?net zo goed dat ik voor inductie kook plaat en extra groepen al voor uit moet betalen.