BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mijn borg is verdwenen tussen Oscar autoverhuur en mijn bank, wat te doen?

Bijdrage door gebruiker
24-08-2023
420 keer bekeken
6 reacties
Ik heb 3 weken geleden een auto gehuurd van Oscar autoverhuur, dit was de 6e keer dat ik een auto van hen huurde, maar deze keer ging het mis met de borg.
De extra gereden kilometers werden van de borg afgehaald en afgeboekt en normaal gesproken wordt de rest van de borg weer vrijgegeven, maar nu hebben ze het afgeboekt.

Ik heb diverse keren gebeld en steeds werd er gezegd dat ik het niet goed had gezien, dat het misschien later weer teruggestort zou worden dat ik even geduld moest hebben. In ieder geval ik zou het niet goed begrijpen.
Aangezien ik vaker bij hen huur weet ik precies hoe het werkt en dit keer is het anders gegaan. Ze beloofde het na te kijken en terug te bellen, maar 1,5 week niets. Toen trof ik een medewerkster die iets beter haar best deed.
Nu zeggen zij dat ze het wel degelijk teruggestort hebben en dat ik het met mijn bank moet oplossen. Maar mijn bank zegt nee hoor zij hebben het afgeboekt het is hun probleem. Nu wil Oscar dat mijn bank contact met hen opneemt maar dat doet mijn bank niet, die bemoeit zich er niet mee hebben ze gezegd. Ik heb van Oscar een RRN nummer gekregen waarmee de bank kan kijken naar de geldstroom van deze boeking en waar het nu is, dat kan Oscar namelijk niet in zijn geheel inzien. Maar de bank zegt dat ze niet weten wat dat RRN is en dat we het zelf maar uit moeten zoeken.
Ik wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd, maar er is wel €500,- weg.
Wat kan ik doen???


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.