We kregen een folder in de bus waarin een week in een vacantiehuisje werd aangeboden door nuon als je een nieuwe cv kocht. Wij kaartje ingestuurd, ketel was toch oud. We kregen een offerte van Feenstra, een installateur verbonden met nuon. We dachten dat de week bungalow nadat we de order aangenomen hadden geregeld werd. Toen de ketel geleverd was toch maar contact opgenomen met nuon. Deze nam contakt op met feenstra en deelde ons mee dat we korting gekregen hadden ipv een bungalow. Dit was ons niet verteld, en konden we ook niet zien op de offerte. Nuon/Feenstra deelde ons mee dat de klacht vaker voorgekomen was en dat de vertegenwoordiger een fout gemaakt had doordat er 2 acties door elkaar gegaan waren. We konden wel een extra servicejaar krijgen. Dat hebben we afgewezen omdat we dat een te mager aanbod vonden. Vandaag een brief gekregen dat we gewoon de rekening moesten betalen en werd er verder nergens meer over gesproken. Helaas pindakaas. Of toch niet? Wie het weet........