BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Medio Augustus heb ik per internet een ANWB lidmaatschap met WW service afgeslo

Bijdrage door gebruiker
19-12-2016
10 reacties

Medio Augustus heb ik per internet een ANWB lidmaatschap met WW service afgesloten. Op dat moment heb ik ook een machtiging afgegeven voor het afschrijven van het abonnementsgeld.

Hiervan heb ik nooit een bevestiging ontvangen, per mail noch per post.

Zodoende heb ik in september uw ANWB winkel bezocht om eea na te vragen ivm mijn lidmaatschap. De medewerker kon mijn gegevens echter niet in uw systeem vinden en vertelde mij dat ik geen lid ben. Ik besluit hierop verder geen actie te ondernemen op dat moment. Hierna blijft het stil.

Op 10 December ontvang ik plots tot mijn verbazing een mail van een incassobureau dat ik in gebreken ben gebleven met mijn betaling van het abonnementsgeld.

Ik neem meteen contact op met de klantenservice waarop ik te horen krijg dat ze mij niet verder kunnen helpen daar de vordering uit handen gegeven is. Wel wordt mij nu ineens verteld dat ik wel lid ben. Na enig zoeken blijkt dat niet de juiste adresgegevens in uw systeem staan. Er staat nl huisnummer 59 ipv 41 in uw systeem. Dit verklaart eea natuurlijk.

Uw medewerker past dit aan en tot mijn grote verbazing ontvang ik nu wel een bevestiging per mail van deze mutatie.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.