Niet echt 'n vraag, maar meer 'n klacht en wel over de Media Markt (vestiging Ede).
Hoopvol en vastbesloten eindelijk 'n nieuwe laptop aan te schaffen ging ik vorige week naar de Media Markt in Ede. In de folder had ik de Acer Aspire 1642WLMI-1024 als meest geschikt uitgezocht qua specs en prijs. Helaas was deze uitverkocht, MAARRR..... de verkoper(s) wisten mij te melden dat ze 'n 'partij van 't zelfde merk en type op dekop hadden weten te tikken' met dezelfde specs èn zelfs nog goedkoper, alleen met de helft minder 'geheugen' (512 dus), maar dat kon ik er dan zelf afzonderlijk bijkopen en -plaatsen. Die zou deze week uitgeleverd worden en die kon ik reserveren. Ik allang blij en zo gezegd, zo gedaan.
Tòt ik 'n aantal dagen later eens op de Acer-site ga kijken naar de specs van de '512'-uitvoering. Die blijkt 'maar' 60 Gb HD te hebben i.p.v. de 100 van de '1024'-uitvoering èn 'maar' 64 Mb 'shared geheugen' te hebben i.p.v. 124...... Terwijl mij bij Media Markt verzekerd is dat de specs 't zelfde zouden zijn.
Navraag bij Media Markt wijst uit dat die specs INDERDAAD NIET HETZELFDE zijn........ Als 'tegemoetkoming' kan ik er 'n 160 Gb externe HD bij kopen voor € 50,-- terwijl deze normaal duurder zou zijn.....
Nu kan ik 3 dingen doen: de reservering annuleren (àls deze eindelijk binnen komt, want de leveringblijkt niet op de afgesproken dag te zijn), 'n externe HD 'extra' kopen òf de laptop kopen zoals deze aangeboden wordt.....
"Media Markt. Ik ben toch niet gek!" Wie is hier nou 'gek'.....?!