Hoi,
Ik heb 4 maanden geleden een magnetron gekocht voor 550 euro. Dit is dus een magnetron met oven en gril functie.
Meteen bij aanschaf maakte de magnetron een raar geluid en dit is netjes door de winkel gerepareerd. Nu echter, 4 maanden later heb ik een functie uitgeprobeerd op de magnetron die ik nog nooit had gedaan namelijk de friet bak functie ;). Alleen elke keer als ik dit gebruik slaan de stoppen van het hele huis door, en het maakt niet uit op welk stopcontact ik hem aansluit.
Ik weer terug naar de winkel en die willen mij tijdelijk een leen magnetron aanbieden en deze weer opsturen ter reparatie. Ik zie dit echter niet zitten. Ik vertrouw dat apperaat nietmeer,2 defecten bij aanschaf (ik had deze functie nog nooit uitgeprobeerd).
Volgens de winkel heb ik alleen recht op reparatie. Nu is mijn vraag of ik ook recht heb op een compleet nieuw exemplaar of liever nog op mijn geld terug? Zo ja, iemand een site waar ik een voorbeeld brief vanaf kan halen om op te sturen?
Alvast bedankt,Sauber.