Hi (Naam Koper), Eelko,
We vinden het erg jammer dat Lowlands Festival is geannuleerd. ????
Zoals jullie weten worden evenementen en festivals in grote getale geannuleerd om de verspreiding van het coronavirus af te remmen. Dit zorgt voor veel druk op de live muziek- en evenementenindustrie, en ook op TicketSwap. Vandaar dat we dit systeem hebben ontworpen om het refundproces te stroomlijnen. We willen jullie vragen om in dit gesprek tot een gezamenlijke oplossing te komen.
Organisaties bieden verschillende oplossingen aan, zoals:
• Een nieuw ticket voor de vervangende datum van het evenement
• Een voucher voor toekomstige evenementen
• Een terugbetaling
Eelko, als originele koper van het ticket kan jij een van deze opties claimen bij de organisatie en ervoor zorgen dat deze bij Naam koper terechtkomt.
In het geval van een terugbetaling dient Eelko het geld terug te vragen bij de organisatie en het over te maken naar Naam koper via een betaalservice zoals Tikkie. Naam koper, neem alsjeblieft geen contact op met je bank of credit card maatschappij, en wacht op de betaling van Eelko.
Helaas kunnen wij de servicekosten die jullie hebben betaald voor het gebruik van ons platform niet terugbetalen. Dit helpt TicketSwap door deze onzekere periode heen te komen en zorgt ervoor dat we in de toekomst een eerlijk en veilig platform kunnen blijven bieden. Voor nu willen we jullie beiden vragen om samen te werken en tot de meest eerlijke oplossing mogelijk te komen.
Dank voor jullie begrip, ????
Team TicketSwap
Mijn vragen zijn:
Mag ticketswap verkoper/kopers zo afwimpelen? Daar betalen we toch servicekosten voor..? Ik maak gebruik van hun service zodat ik dit gedoe niet zou hebben
Mag ticketswap de servicekosten behouden op afgelaste festivals? deze kosten zijn ruim 35 euro Per ticket
Krijgt ticketswap geen coronasteun net als alle festivallen?