Hallo allemaal,
Ik ben 5 okt 2020 een opleidingsovereenkomst aangegaan met een particuliere opleidingsinstituut.
20 Nov zou de opleiding gaan beginnen, vanwege een reorganisatie op mijn werk, besloot ik een week voor aanvang van de opleiding, deze opleiding te annuleren.
nu eist het instituut dat is het volledige lesgeld betaal, zo niet dan nemen ze juridische stappen tegen mij. Volgens mij mogen ze dit niet eisen, maar ik moet zeggen dat ze me wel bang proberen te maken en me heel veel stress bezorgen.
kan iemand mij hier meer over vertellen ?