Ik heb een abonnement bij Casema voor tv, internet en bellen. Omdat ik in juli verhuisd ben, zag ik op de nota dat een gedeelte van het abonnementsgeld dubbel was berekend. Ik heb vanaf augustus 4 x gebeld, en elke keer krijg ik andere antwoorden: klantenservice moet een verzoek indienen bij een andere afdeling, het is in orde gemaakt, of het wordt op de volgende nota verrekend.
In november heb ik nog een keer gebeld en een mevr. vertelde mij dat ik inderdaad nog geld terug krijg. Om mijgerust te stellen, zou ze dit per email bevestigen zodat ik bewijs had. In de email stond echter, dat het nog enige tijd kon duren, omdat er een storing in het systeem was.
Ik heb nu 2 mails gestuurd en gezegd, dat ik ze 2 weken de tijd gaf om het geld terug te storte. Als dit niet zou gebeuren, zou ikmjin abonnementsgeld zou laten storneren, en dan betalenminus het te verrekenen bedrag. Ook heb ik gezegd dat ik mijn automatische incasso laat intrekken en in het vervolg per acceptgiro ga betalen. Vreemd genoeg reageert Casema helemaal niet op "mijn dreigementen""
Nu is mijn vraag of ik dit geld kan storneren, dan mijn abonnementsgeld overmaken minus het tegoed. Ik ben nl. bang dat de afdelingen langs elkaar werken, en ik bijv. een herinnering zal krijgen over dat tegoed, omdat ik dan niet genoeg abonnement heb betaald. En ook al sta ik in mijn recht, dat ze me niet gaan afsluiten.
Kan ik dit juridisch "maken"of krijg ik weer de grootste problemen, ondanks dat ik ze gewaarschuwd heb over mijn plannen??
HELP!!!