Geachte heer/mw
Ik ben in oktober in zee gegaan met een bedrijf dat voor mij omdat wij een nieuwe keuken kregen werkzaamheden verrichten zoals leidingen verlegen CV plaatsen enz. Zij zijn een offerte komen maken deze is € 2090,00 voor de levering van materialen en twee dagen werk en daarna nog afmonteren. Ik ben met deze offerte akkoord gegaan. De werkzaamheden zijn in oktober begonnen en de medewerker was met een dag klaar. Hij is de andere dag nog wel terug geweest om een fout te herstellen die hij gemaakt heeft, dit tel ik niet mee als uren voor mij rekening. Daarna zijn ze nog komen afmonteren. Zij hebben in de offerte gezet 27 en 28 oktober. Ik ben het er niet mee eens dat zij twee dagen werk zetten en een dag bezig zijn geweest en mij twee dagen willen laten betalen. Hun geven aan dat ik met de offerte akkoord ben gegaan en het hele bedrag moet betalen. Inderdaad ben ik akkoord gegaan met de offerte, maar wel voor twee dagen werk en niet voor een dag. zij geven aan dat zij uren incalculeren voor als het tegen zit, maar dat dit niet bij ons het geval was. Ik heb al een aantal keren naar dit bedrijf gebeld en krijg dan iemand van de administratie die het ook raar vond na uitleg. De persoon die de offerte heeft op genomen krijg ik niet aan de telefoon. Ik heb de rekening inmiddels betaal op een dag arbeid na. Ik heb van het bedrijf weer een schrijven gekregen dat ik die dag toch moet betalen. Wat is uw mening hierover.
Vriendelijke groet,
Ingrid Groeneveld