Bij een outdoor winkel hebben wij een demomodel tent besteld. Woensder stond een duidelijke levertijd bij van 2-3 werkdagen. De tent was helemaal niet op voorraad en nadat we er zelf achteraan moesten gaan zou het geld terug gestort worden. Het geld zou uiterlijk 10 dagen later op onze rekening staan. Dag erna is het zogenaamde demo model weer beschikbaar. Een paar dagen voordat wij het demo model bestelden was het ook 2 dagen “niet beschikbaar”. Wij hebben het idee dat dit bedrijf chronisch geld vast houdt van klanten door ze producten te verkopen die niet op voorraad zijn. Tegen de tijd dat klanten gaan navragen en reageren ben je een week verder en voordat ze het geld terug storten 2 weken verder. Ik heb geïnformeerd waarom deze tent al lange tijd af en aan beschikbaar is en wacht op reactie. Zelf hebben we nog geen geld terug. Is bovenstaande strafbaar? Kan ik hier iets mee of moet ik wachten tot het geld terug is en accepteren dat ze hier mee doorgaan?
Mvg,
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.