BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mag een bank dit vragen van de klant

Bijdrage door gebruiker
29-04-2023
195 keer bekeken
26 reacties
ABN AMRO zegt dat het over een tijdje niet meer mogelijk is om met de e-definer in te loggen.
Ze bieden nu een QR code aan maar daar heb je een dure telefoon of een tablet voor nodig en ik ben niet van plan om een van deze aan te schaffen alleen maar voor de bank.
Waarom houd men geen rekening met alle leeftijdsgroepen ouderen hebben meestal al weinig verstand van de moderne technieken.
Mag een bank dit eisen mijn mening is dat het voor iedereen mogelijk moet zijn om op een makkelijke manier te kunnen bankieren??
Een andere bank is ook een optie maar welke gebruiken nog geen app
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.