Ik heb bij de Edah boodschappen gedaan voor € 86,13 ik betaal contant en keurig gepast de "dame"achter de kassa zegt ik krijg nog 2 euro cent ik begreep het eerst niet maar ze zei wij ronden af.
Mag dit als je contant en gepast betaald het gaat niet om de 2 euro cent maar het princiepe ze zei u steelt omdat ik de 2 euro cent niet wilde geven.
Als je niet gepast betaald kan ik het afronden begrijpen maar ik had het precies gepast. Hoe gaat dit met pinnen?