Moest vandaag in een winkel Euro 19.98 betalen. Betaalde met pin en zag op het bonnetje dat de pinbetaling afgerond was naar Euro 20.00. Toen ik vroeg hoe dat mogelijk was antwoordde de dame bij de kassa dat de kassa verbonden met de pinautomaat dit automatisch afrondde.MAG DIT ZO MAAR? Heb dit nog NOOIT meegemaakt bij een pinbetaling.