Ik dacht gehoord te hebben dat kleine prijzen bij de LOTTO niet altijd automatisch overgeboekt worden. Dus ik ging een controleren en ja ik miste een saldo (4,50) en speltegoed (1,50) overboeking. Een vraag gesteld via de LOTTO site (Wij nemen uw vraag dan zo snel mogelijk in behandeling ), vandaag voor de tweede keer OMDAT op de eerste vraag HELEMAAL NIET gereageerd is. Hebben meer mensen prijzen niet gekregen ??