Ongeveer 4 maanden geleden ben ik deelnemer geworden van de Lotto, tijdens een actie van Lotto waarbij een gratis blender gekregen kon worden.
Na diverse e-mails en tefooncontact, waarbij werd toegezegd dat ik de blender binnenkort zou toegestuurd krijgen, heb ik deze blender nog steeds niet ontvangen.
Wie heeft dit ook ondervonden?
Groet, Josje Petersen