In welk potje komt nu eigenlijk de loonbelasting terecht (werknemers & werkgeversaandeel). We hebben het allemaal moeilijk met de slechte economie, werkloosheid etc. maar als je ziet wat een torenhoge lasten een werkgever al af moet dragen, dan snap ik best waarom hij ook al heeft best aardig werk, geen nieuw personeel aanneemt ( of dat er hier&daar zwart/illegaal gewerkt wordt). Waar stopt onze BV Boekhouding Nederlandse Regering dat nu eigenlijk in???