BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

LOI en betalen

Bijdrage door gebruiker
09-03-2007
2 reacties

Ik heb ergens vorig jaar via de LOI 2 cursussen thuis gehad waar ik al niet op gevraagd had dit was via internet besteld. Heb ik terug gestuurd, al niet wetende dat hier een termijn voor stond en na een aantal dagen gebeld of hun het pakket hadden ontvangen ja hadden ze gehad. Dus track&trace nr. van tnt weggegooid na een paar weken herrenering op de vloer gebeld ik was telaat met terug sturen situatie uitgelegd. Gingen ze niet mee akkoord toen kreeg ik een brief van de inkasso unie dat ik het moest betalen nogmaals uitgelegd en dat was okay nu krijg ik een brief van de inkasso unie dat ik het moet betalen want de LOI heeft nooit contact met mij gehad over deze zaak zeggen ze. Wat is wijsheid?? en is het nog op te lossen?

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)