BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

liegen over opzegtermijnen

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
20-02-2006
  •  
5 antwoorden
  •  

hoi,

Ik had afgelopen jaar rond 23-2-05 een contract afgesloten voor een domeinnaam bij uniserver.nl. Ik had toen gesproken met een Michiel Pronk. Hij vroeg aan mij of ik een domeinnaam wilde hebben voor 5 jaar of voor 1 jaar. Ik had toen tegen hem gezegd dat ik het wilde hebben voor 1 jaar. Ik had aan hem gevraagd of ik een nog iets moest doen na een jaar. Michiel Pronk zei toen tegen mij dat ik helemaal niets hoefde te doen en dat het automatisch zou aflopen omdat het een contract is voor 1 jaar. Ik krijg tot mijn verbazing een factuur thuis gestuurd met een rekening van € 170.65 om te betalen voor nog een jaar. Ik heb gebeld met Uniserver.nl en daar had ik gesproken met een eneJoice op 20-2-2006tussen 9.30u-10-00u. Zei blijft erop staan dat ik toch moet betalen. Toen had ik tegen haar gezegd dat ik terug zou bellen op mijn werk om te kijken met wie ik toen had gesproken. Toen had ik terug gebeld en toen had ik eers een Claudia aan de lijn en toen zou ik terug gebeld worden. Ik werd rond 14.03u terug gebeld door dezelfde Joice. Ik had haar alweer het verhaal opnieuw verteld. En zei bleef beweren zonder dat zei er zelf bij was toen ik het contract had afgesloten vorig jaar dat het nooit zo kan zijn dat er tegen mij gezegd kon zijn dat het contract automatisch zou aflopen. Want niemand mag dat zeggen.Ik had haar gezegd dat Michiel Pronk mij had geholpen en dat had hij tegen mij gezegd. Toen ging zei Michiel Pronk vragen of hijdat wel eens had gezegd en hij zei natuurlijk nee.Natuurlijk zegt hij nee. Het was een jaar terug en hij weetwaarschijnelijk niet eens meer wie ik ben.Ik had aan joice gevraagd ofik met Michiel Pronk mochtsprekenen dat mocht niet van haar. Ze heeft me gestuurd om een brief te sturen om het op tezeggen maar dat zal dan zijn voor volgend jaar en de factuur blijft gewoon van kracht. Ik heb haar gezegt datik voorgelochend wordt en dat ik daar de dupe van wordten ik heb erbij gezegt dat zeallemaal samenzweren en oplichters zijn en zevondt toen dat ik overdreef. En ik zeitoen dat hun wel kunnen liegen tegen consumentenen van hun geld aftroggelen ensamenzweren en dat dat voor hun niet overdreven is.Joice staat erop dat ik het gewoon moet betalen en heeft laten weten dat niemand daar in het bedrijf fouten maakt. En ik zei toen waar mensen werken worden er altijd fouten gemaakt en zij beweerde dat er bij hun nooit fouten worden gemaakt. Ik vertik om deze huichelaars geld te geven en dan is mijnvraag: wat kan ik er tegen doen. want ik ben er moe van om telkens de dupe te worden van deze zieke spelletjes. Ik weet dat veel heb geschreven maar ik hoop toch wel op een oplossing want ik weet het allemaal niet meer. Groetjes

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.