BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Lidl garantie .

Bijdrage door gebruiker
20-08-2025
292 keer bekeken
4 reacties

Nu eens een keertje een positieve melding , onze friteuse gekocht bij de Lidl hier in ons dorp ,in december 2024 , had mankementen , de temperatuur regelaar werkte niet goed meer ( werd dus niet meer 170 graden maar dan een stuk lager +/_ 90 graden ) , de deksel was alleen nog maar te openen met een mes ,sluiting kapot en de deksel wanneer deze open was viel deze gewoon weer naar beneden . Melding gedaan op de lidl garantie site moest een foto van de kassabon en het serienummer naar hun opsturen wat mij dus niet is gelukt .Binnen 2 dagen bericht van de garantie behandelaar Hoyer in Duitsland uw kapotte apperaat wordt vervangen door een nieuwe frieteuse u krijgt bericht wanneer de zending is overgegeven aan de vervoerder DHL duitsland . Tot mijn grote verbazing heden een mail ontvangen van de vervoerder : Uw pakket is onderweg !

Het is dus niet alleen kommer en kwel op deze site , vandaar !

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.