BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

levering aandelen dexia lease

Bijdrage door gebruiker
30-03-2010
2 reacties
Op 9 maart is mijn leasecontract afgelopen. In februari heb ik gekozen voor de mogelijkheid de bij dit contract behorende aandelen te kopen. Alles op tijd betaald en van Dexia de bevestiging gekregen dat de aandelen zouden worden overgemaakt naar mijn aandelendepot bij mijn eigen bank.
Tot op heden(30 maart) nog steeds niets ontvangen. Wel 4x gebeld. Ik moest eerst even geduld hebben, later was het dat er storing was en vanochtend hoorde ik doodleuk dat de afdeling verzending aandelen al vanaf begin februari met storingen zit en dus niets voor mij konden doen!!!
Ik heb de aandelen betaald, voldaan aan alle regels en moet nu maar wachten wanneer dit goedkomt. Ik kan de aandelen nu ook niet verhandelen. Wie heeft dergelijke ervaringen met Dexia Lease?
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)