Hallo experts,
2 Maanden geleden hebben wij een donkere (koloniale)eettafel gekocht. Helaas kun je er niets opzetten want dan heb je direkt witte krasjes. Zelfs met een boek neerleggen krassen. Gebeld met de winkelier en die zei dat het zo hoorde (het hout leefde), zelf had ze een grenen tafel die kraste ook zo en daarvan werd de tafel mooier. Ik heb gezegd dat ik dit lelijk vind en gevraagd wat ze eraan zouden doen. Terugbellen, nou dat moet nu nog gebeuren er was iets met een nieuwe wet (garantie) 6 maanden maar ik weet dit niet meer. Dus s.v.p. wat kan ik doen.