wij hebben 5 jaar geleden onze lening van de rvs overgesloten naar leenplatform. nu ben ik er vorige week (na 5 jaar dus) achter gekomen dat we zijn opgelicht.onze oorspronkelijke lening is met 3000 euro verhoogd dus nu 10000 euro en ze hebben ons een index garantie plan erbij (aangesmeerd) afgesloten, wat ervoor zou zorgen dat we na 6 jaar van de schuld af waren.nu blijkt dat dat waarschijnlijk niet zo is en de oorspronkelijke lening gewoon blijft staan en niks is afgelost (we betalen voor alle 2 nl. alleen rente). dat index garantie plan is alleen voor de beleggingen. en ons is toen verteld en mondeling gegarandeerd dat het garantie certificaten waren die ervoor zorgden dat er geen restschuld zou zijn.de oorspronkelijke lening staat nu bij (je raadt het vast wel al) dsb en die van dat defam index garantieplan bij fortis.wie o wie kan mij helpen of raad geven!!!!
alvast bedankt