Ik ben gebeld door Lecturama voor een enquete, en als bedankt werd ik een cadeau aangeboden - ik moest alleen de zendkosten betalen. Het blijkt natuurlijk een inschrijving te zijn op een cursus, waar je nooit meer van afkomt.
Na gesprekken met NIB Incasso bureau denk ik dat het richting de rechter gaat.
Ik zoek daarom andere slachtoffers van deze oplichterij om de verhalen te verzamelen en presenteren bij de kantonrechter.
Mocht iemand een vergelijkbaar verhaal hebben, graag mij emailen op obijoe@hotmail.com.
Met vriendelijke groeten,
Jose.