Op 30 september heb ik via internet een 1 jaartermijndeposito bij Leaseplanbank aangevraagd. 3 dagen later bleek ik het geld ivm mijn gezondheid plotseling helaas toch dringend nodig te hebben. Ik heb toen op 4 oktober en nogmaals op 7 oktober per email om terugboeking gevraagd, naar mijn normale internet spaarrekening bij deze "bank". Inmiddels is het 19 oktober en heeft leaseplanbank niets gedaan. Ik heb in de tussenliggende periode 5 keer gebeld (met een gemiddelde wachttijd van 12 minuten zonder dat je weet hoeveel wachtenden je nog voor je hebt). Ondanks toezeggingen (van de klantenservice-desk...verder krijg je niemand te spreken) dat men er spoed achter zou zetten, heeft men tot op de dag van vandaag nog niets gedaan en kan ik dus niet bij het geld dat ik zo dringend nodig heb.
Tevens rekent men cf. hun productvoorwaarden 100,= euro kosten indien de termijndeposito binnen 10 dagen wordt teruggedraaid. De 14 dagen bedenktijd die geldt bij internetproducten gelden kennelijk niet voor leaseplanbank?
Wat kan ik doen om het geld z.s.m. weer beschikbaar te krijgen????????