BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Leasecontract ketel

Bijdrage door gebruiker
18-01-2017
6 reacties
Wij hebben een woning gekocht en afgesproken dat we het leasecontract van de ketel wouden overnemen bij de koop.
Nu moesten de vorige bewoners via de maatschappij overnamepapieren regelen die we ook moesten ondertekenen. In de koop contract staat dat de partijen zijn overeengekomen dat koper het leasecontract van deze ketel van vekoper zal overnemen. Nu is tot op heden na zeker een jaar nog niks getekend omdat de verkoper destijds dit niet heeft geregeld . Heb de energiewacht meerdere keren gebeld en het staat nu nog op hun naam. Ze hebben nu een rekening niet betaald en de herinnering komt aan op ons adres. Moet ik mij zorgen maken? B.v.d
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)