Hallo,
eind juli heb ik een 2-jarig Vodafone mobiel abonnement afgesloten via Castle telecom. Ik kreeg hier 2 laptops bij kado. Binnen 3 dagen kreeg ik alles via een bezorgdienst keurig thuisbezorgd. Na enkele uren ben ik met de 2e laptop aan de gang gegaan en bleek deze een barst in het scherm te hebben. Hier heb ik meteen via email een melding van gemaakt bij Castle. Inmiddels ben ik 4 weken verder en heb nog geen uitzicht op vervanging. Omdat het volgens hun niet in de garantie valt en de doos niet beschadigd was waardoor ze de vervoersdienst niet aansprakelijk kunnen stellen weten ze niet wat ze moeten doen. Sinds begin augustus is de laptop bij mij wel weer opgehaald en zit ik te wachten op een bericht. Ze geven nu letterlijk aan niet te weten wat ze moeten doen en hebben het bij de fabrikant neergelegd. Ik begin nu wel onderhand mijn geduld te verliezen.
Zouden jullie gewoon afwachten of zal ik verdere stappen ondernemen?