Hallo allemaal,
Vorig jaar heb ik samen met mijn partner na het blijde nieuws een kinderkamer uitgezocht bij BABYdump in Veenendaal. Alles mooi en wel en we kregen er van alles bij kado. Voor maar liefst € 125,-konden we een gratis box uitzoeken of het geldbedrag in de vorm van een kadobon krijgen, en nog eens een mooie extra € 50,- aan tankkosten. Tevenskregen we er een mooi certificaat bij met een laagste prijsgarantie. Tenminste, dat dachten we!
Nog geen 6 weken later kom ik bij een babyzaak, praktisch bij mij om de hoek hetzelfde kamertje tegen voor € 200,- goedkoper!! Dus ik gelijk naar BABYdump bellen waarop er bot werd gereageerd dat ik de kamer voor dezelfde prijs kon krijgen als bij de concurrent maar dan wel mijn kadobonnen moest inleveren t.w.v. € 175,-!!!! Waarop ik reageerde, of de kadobonnen dus uiteindelijk zelf moest betalen! Daar kwam het tenslotte op neer.
Mijn vraag is dan ook aan jullie, kan BABYdump dit zomaar doen en sta ik in mijn recht om de bon toch te claimen?? Om jullie op weg te helpen, dit staat in de voorwaarden;
Bij Baby-Dump koop je altijd tegen de laagste prijs. Is een product ergens anders goedkoper? Dan passen wij onze prijs direct aan! Heb je een product bij Baby-Dump besteld en zie je hetzelfde artikel elders voor een lagere prijs? Dan krijg je het prijsverschil van ons retour*.
* Deze laagste prijsgarantie geldt tot aan de geboorte van je baby. Dit betreft goederen die nieuw zijn, nabesteld kunnen worden en dieonder dezelfde verkoop- en leveringsvoorwaardenen kortingen (hoe ook genaamd) verkocht worden.
Groetjes en alvast bedankt!