Sedert 4,5 jaar heb ik een jaarabonnement op sportschool Fittness First, abonnementsprijs bedraagt 54 euro per maand. Onlangs hebben zij een mailing verstuurd aan oudleden met een terugkomaanbiedingvoor 39 euro per maand, gebaseerd op jaarabonnement. U kunt zich voorstellen dat dit bij de vaste trouwe leden in het verkeerde keelgat is geschoten. Enkele vaste leden hebben gelijk boos gereageerd en daarvan werd het tarief verlaagd, bij leden die later reageerden niet. Ik vraag mij af of dit wettelijk is toegestaan? Kan ik bedingen ook voor het lagere tarief in aanmerking te komen? Kan ik om deze reden mijn jaaarabonnement eerder beeindigen? De zin in het sporten bij deze sportschool is mij inmiddels vergaan.
Met vriendelijke groet,
Jolanda