Weet iemand hoe je op een andere manier als telefonisch contact kunt opnemen met KPN/ XS4ALL.
Ik heb 2 maanden voor afloop van mijn XS4ALL abonnement via de website van KPN een abonnement afgesloten bij hen per 1 september (einde XS4ALL 31 augustus).
Mail met bevestiging gehad, met daarin de opmerking dat ze niet automatisch je oude abonnement opzeggen en dat als je dat wel wilt, je contact met hen moet opnemen. Meteen gebeld en jongedame zei tegen mij nee hoor dat dat is al geregeld, u gaat per 1 september over. Daarna nog 3 x post gekregen van XS4ALL dat ze het verzoek tot overstap hadden ontvangen en of dat klopte. Weer gebeld en alles liep goed. Op 22 augustus kregen we weer een brief van XS4ALL, we hadden niet opgezegd en zouden niet over kunnen stappen. KPN telefonisch nee hoor alles in orde. XS4ALL medewerker echter dan zeg ik per 22 september op. Ook al gaf ik aan dat dit niet klopte. Nu willen ze dat ik deze 22 dagen betaal, terwijl ik wel gewoon vanaf de 1e september bij KPN zit en betaald heb. Kom er telefonisch niet uit. Vandaar mijn vraag om WhatsApp nummer of emailadres.