BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN telefoon onterecht buiten werking gesteld

Bijdrage door gebruiker
04-05-2012
8 reacties
Mag KPN mijn telefoon afsluiten/buiten werking stellen terwijl ik alle facturen heb voldaan? KPN stuurde me een brief waarin ze aangaven dat ik een achterstallige betaling op mijn telefoonabonnement zou hebben. Ik heb telefonisch contact met KPN gehad, maar ze konden niet achterhalen waar dat minbedrag vandaan kwam. Ik heb de giroafschriften om aan te tonen dat ik betaald heb en heb die inmiddels naar KPN opgestuurd. Communicatie met KPN is zeer moeizaam omdat ze inmiddels mijn telefoon hebben afgesloten en omdat ze geen mailadres hebben waar ze 'normaal' bereikbaar zijn (slechts 'no reply' mails zijn mogelijk). Ik stel deze vraag omdat ik niet wil dat deze zaak zo hoog oploopt als, getuige heel veel consumentenvragen op dit forum, te vaak gebeurt. Ik hoop het hele incassobureau traject op deze manier te voorkomen. Wat raadt u mij aan te doen? Bedankt voor het lezen en het beantwoorden van mijn vraag.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.