KPN spant wel de kroon met mijn herroeping/annuleren van mijn order.
Op 25 oktober jl. herriep/annuleerde de order, met klantnummer: 636501xx, via de website. Kreeg keurig twee bevestigingen per e-mail.
Daarna ging het toch mis binnen KPN - afgelopen zaterdag was er ook een item in de belbus over het geklungel van KPN - de herroeping/annuleren kwam bij KPN niet binnen op de juiste plaats en ging het orderproces voort. De apparatuur werd ook toegezonden. De overstap was gepland voor 5 november jl.
Op 5 november jl. werd mijn vaste telefoonnummer door KPN overgenomen en die is nog niet teruggeporteerd. Voicebox staat aan.
Hedenochtend met KPN nogmaals gebeld. Geen resultaat vanwege een storing.
Bij ZIGGO is chaos ook compleet. Alles-in-1 werd omgezet naar TV Standaard en Internet Z2. De laatste met een nieuw jaarcontract. Was foutief zijdens ZIGGO en met excuses omgezet naar maandopzegging, zwart op wit.
Wanneer het vaste telefoonnummer mij weer toekomt?
Hebt twee opties: de aansluiting bij KPN is (nog) intact, de apparatuur ophalen bij het postagentschap en de aansluiting bij KPN realiseren? En ZIGGO per 11 december 2014 in zijn geheel beëindigen? Of op mijn strepen blijven staan en vorderen dat KPN het gaat herstellen bij ZIGGO? Zelf zou ik willen gaan voor optie 1: KPN realiseren. Vermoed dat het dan alsnog een complete chaos gaat worden met mogelijk het vaste telefoonnummer uit het beeld verdwijnt en dan nieuw KPN of ZIGGO krijgt toegewezen.