Ik wilde een mobiel abbonement afsluiten bij KPN.Dat bleek niet te kunnen volgens KPN omdast ik nog een openstaande rekening had uit het jaar 2000, op een lokatie waar ik wel gewoond had maar geen KPN abbonement gehad heb.Ik heb hier nooit wat van vernomen.Nu schijnt het in beheer te zijn bij incasso unie.Hoe kan ik hierover mijn gelijk halen? en ben ik nog wettelijk aansprakelijk voor een rekening uit het jaar 2000?
Alvast bedankt,
Rene