BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kortingsbonnen en Kortingsacties samen gebruiken

Bijdrage door gebruiker
01-08-2007
6 reacties

Beste mensen,De andere dag was ik ergens met kortingsbonnen die wij hadden. Op deze bonnen stond vermeld: "50% korting op de entreeprijs voor maximaal 2 personen" en dat de bonnen geldig waren tot eind Augustus. Overal op de borden stond er: "Vanwege ons 10 jarige bestaan nu een speciale entreeprijs van X,xx tot en met eind September". Wij gingen er dus van uit, dat wij 50% van de Jubilieumprijs moesten betalen. De reguliere entreeprijs werd immers niet gehanteerd en op geen van de bonnen of op de actie stond: "Niet in combinatie met andere kortingen" en het bedrijf heeft er zelf voor gekozen om deze twee acties gelijktijdig te laten lopen.Wij werden echter nogal afgeblaft bij de kassa waar ons verteld werd dat: "Korting op Korting niet kon". Waarbij ik me afvraag: Waarom niet? Ook werden er nogal persoonlijke opmerkingen gemaakt, vandaar dat ik me toch afvraag of ik een klachten e-mail wil sturen over het gedrag van de baliemedewerker, het afrekenen van een produkt dat bij de kassa opeens duurder was dan wat er op het prijsje stond (wat legaal gezien ook al niet mag) en dit.Weet iemand of ik in mijn recht sta? En dan graag met vermelding van welke regel of waar ik dit terug kan vinden.Mvg,Rianne

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.