BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

koop op afstand

Bijdrage door gebruiker
15-05-2007
6 reacties

Ik heb een dvd-recorder online besteld. Bij bestekeus.nl. Nu heb ik hem in de winkel later zien staan en het is toch niet wat ik wil. Ik heb hierover gebeld, en ik mocht hem terug sturen.Ik zat namelijk ook nog binnen die 7 dagen. Thuis heb ik de doos toch open gemaakt om te kijken, of het daadwerkelijk dezelfde was die ik in de winkel gezien heb.

Daarna heb ik het terug gestuurd. Nu krijg ik een ineens een email daar staat letterlijk in: Het blijkt echter dat deze dvd-recorder gebruikt is en dat er een kras op de bovenzijde zit, dit komt door de snoer/stekker dieniet juist terug in de doos gedaan zijn. We kunnen eigenlijk geen beschadigde of gebruikte artikelen retour nemen.We kunnen u het volgende aanbieden, we kunnen hem terugnemen, als zijnde showroom model, dit houdt in dat we uw 10% minder terugbetalen. Of we sturen uw product terug, we brengen dan wel de verzendkosten in rekening.

Ik heb nu al 2x 8 euro verzend kosten betaald.Dat zou betekenen dat ik nog een keer 8 euro zou moeten betalen als hij wordt terug gezonden. Maar ik wil de dvd-recorder niet. Ik wil gewoon mijn geld volledig terug. Ik heb de dvd-recorder ook niet gebruikt. Ik voel me afgezet...en weet zeker dat het prodruct ook niet beschadigd was. Wat moet ik nu doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.