Ik heb ergens 2 horloges besteld op internet. Nu kreeg ik ze gisteren binnen maar een van de 2 werkte niet goed. Ik heb het bedrijf meteen gemaild. Met de vraag of het nog geregeld kon worden voor vaderdag. Maar ik kreeg als antwoord:Vervelend. Toch is de enige oplossing het horloge terug te sturen naar Frankrijk in een normaal gefrankeerde enveloppe (2,36 euro) en wel naar het adres op het garantiecertificaat. U krijgt het dan weer goed werkend retour.De vaderdagdatum zal waarschijnlijk niet worden gehaald. Maar eventueel kunt u het ook na vaderdag retour zenden.Met vriendelijke groet,
Ik heb hierop nog een keer gemaild:
Bedank voor uw snelle reactie, ik zal het horloge na vaderdag opsturen,Ik verwacht wel dat Tissimo de verzendkosten zal vergoeden -indien de reparatie binnen de garantie valt- (en dat is natuurlijk het geval).Het klopt natuurlijk niet dat ik moet betalen voor iets wat stuk is aangeleverd.Ik hoor graag van u.Met vriendelijke groet,en net kreeg ik weer als antwoord:
Geachte mevrouw ,
Uiteraard valt het niet functioneren van de secondenwijzer binnen de garantie.Wel betaaltu inderdaad de helft van de verzendkosten zelf (weer terug naar u betalen wij).Dit is overigens de normale gang van zaken in garantiegevallen.
Ter vergelijking: indien u terug zou moeten naar een winkel, wordt uw transport, en eventueel parkeergeldimmers ook niet vergoed. Wij spreken trouwensover 2,36 euo.
Met vriendelijke groet,
Op zich was ik blij dat ik meteen antwoord kreeg. Maar ik vind het vreemd dat ik dan toch nog kosten heb aan het versturen terwijl het al stuk was toen het geleverd werd. Gaat me niet om de kosten hoor maar vraag me af of je hier geen regels/rechten in hebt.